onsdag 21 september 2011

I morgon - bokmässan!

Gah! Mycket att göra.. För att inte tala om all mental förberedelse.
Jag försöker göra visitkort, men den tekniska delen av min hjärna sover fortfarande, så vi får se hur det går.


Som ni ser har jag börjat lägga upp min fina SERIEDAGBOK här på bloggen, så småningom är det tänkt att den ska finnas även på Deviantart och SmackJeeves! Förhoppningsvis inom ett dygn. Som ni kanske sett är dagboken skriven på engelska, det är för att större delen av världen ska förstå vad jag skriver (storhetsvansinne) men om folk hör av sig och ber om en svensk översättning kan jag säkert fixa det. 


Förutom Seriedagboken ska jag lägga upp mycket av det jag tecknar i skolan och på fritiden, så det kommer att komma konst i stora klumpar framöver! :) 


Jag ber om ursäkt för att bloggen byter utseende nästan dagligen nu, men jag hoppas att det kommer leda till att jag får en mycket snyggare blogg och att alla som besöker den inte ska ha det så svårt att hitta vad de letar efter. Men tack för att ni är här och kollar, för att ni kommer tillbaka och för alla "gilla", kommentarer och delningar på Facebook. Jag uppskattar det! <3

2 kommentarer:

  1. det är inte storhetsvansinne om det är sant. en dag kommer alla i hela världen vilja läsa dina serier. vet vet jag. så bra är de.

    SvaraRadera
  2. Tack Isa! :) Du är värsta supperpepparen du!

    SvaraRadera