onsdag 19 oktober 2011

Miniserie: "Samhälle"

Igen?
Jag verkar ha blivit en serietecknare som faktiskt tecknar serier, där ser man. Serien som kommer lite längre ner, när jag har pratat av mig, tecknade jag för 2 veckor sedan när vi fick en uppgift att göra en serie på temat Samhälle eller Rädsla. Serien går väl över gränsen för båda teman egentligen :) 


Idag var en ganska bra dag i skolan, trots att jag var extremt övertrött. Jag fick idéer till ungefär 1,7 nya strippar, och det är mer än jag kunnat komma på de senaste 4 dagarna. Enda anledningen att jag inte tar en välförtjänt tupplur just nu är för att grannarna på 6:e våningen håller på att få sitt badrum renoverat.. Men ska jag vara helt ärlig föredrar jag faktiskt renoveringsoväsen framför parets högljudda gräl med episka dörrsmällar. 


Här kommer serieeeen:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar