torsdag 25 augusti 2011

Return of the Jenny

Hej! Ehrm. Vi har flyttat till Malmö! Och jag har börjat på Serieskolan! :D Äntligen.. 
Det är därför jag inte varit ett dugg aktiv på bloggen de senaste veckorna. Jag har packat, planerat, städat, packat mer, flyttat, och nu; börjat skolan. Puh.. 
Det har varit ganska jobbigt, men helt klart värt det.

Jag har så klart inte hunnit teckna eller måla så mycket som jag velat, men nu blir det ändring på det! Skolan började i måndags (efter det längsta sommarlovet någonsin) och jag är sjukt peppad. Jag ska rita järnet! Och skriva. Jag har börjat på en seriedagbok också, som jag kommer lägga upp här inom kort :)
Pepp pepp. 

För övrigt saknar jag Växjö och mina fina vänner. Idag fyller min lillebror 20, på fredag kommer en del av familjen hit för att fira honom. Hamoud fick MVG i Svenska A. Snart kommer jag att lägga upp bilder på arbetsprocessen av porträttet "Joline". Vi har världens bästa lägenhet. Jag är sömnig.. 


Utsikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar