onsdag 7 december 2011

Julmarknaden - Mitt Möllan

Idag har jag jobbat på så jävla bra! Jag var i Mazettihuset i 12 timmar, gick inte hem förrän klockan var 21. Jag tecknade en ny bild jag ska trycka som julkort/klistermärke och sälja på Julmarknaden den här helgen och nästa. Jag har redan gjort två, som jag också färglade i Photoshop idag. Jag lärde mig färglägga i PS för ca 2 år sedan, men har inte gjort det sedan dess. Jag hade glömt hur roligt det är! Som en målarbok man hade när man var liten, fast som man gjort själv :) 
Temat på mina kort/klistermärken är julig och farlig populärkultur, eller något xD Jag vet inte riktigt. Äsch, det kommer bilder sen såklart!

Förresten! GÅ PÅ JULMARKNADEN! 
Träffa mig, och delar av min klass, köp lite serier eller klistermärken, och så vidare ;) Det finns säkert pepparkakor också, om du är lagd åt det hållet. 

1 kommentar:

  1. Ja, vi vill gå! Var på möllan håller ni till?
    /Malin, Joline och Pixie Thi

    SvaraRadera