onsdag 18 april 2012

Måla vägg

För några veckor sedan var klassen och hälsade på Sydsvenskan, och då fick jag ett fint diplom som jag glömde skryta om. Eller rättare sagt, jag fick ett diplom som det stod Ellen på, och efter en smärre identitetskris bestämde jag mig för att bara behålla ramen. Sedan fick jag mitt diplom på posten och allt i världen var rätt igen. 


SPX närmar sig fort som attan och jag har fanzine-panik. Men trots det sitter jag inte och tecknar hela dagarna.. åhå nej. Så roligt ska vi inte ha det. Jag sitter på knä på Malmö frivård och målar hus i kulörta färger i stället. Inte bara jag, utan hela klassen då. Det diskuteras fram och tillbaka om väggen blir för knarkig, eller inte knarkig alls, men en sak är i alla fall säker. Lavendel blir det!



2 kommentarer:

  1. Vad bra att du har fått tillbaka ditt rätta namn! :D
    Och husen blir så vackra så :D

    SvaraRadera
  2. Establishing identity........ [unknown]. Please try again.

    Ja, visst blir det ganska fint ändå? :)

    SvaraRadera