onsdag 25 april 2012

Nytt fanzine!

Kolla då! :D Mitt fanzine är färdigt! Tryckt och häftat - redo för Stockholm. 
Jag känner mig själv inte riktigt redo för Stockholm, men jag har i alla fall En fantastisk trycksak med mig till SPX, och det känns bra. Väldigt bra. 


Några serier i fanzinet:
* Överlägsenheten
* Kroppskontakt
* Att vara eller att inte vara ekonomiskt oberoende
* Kontroll
+ illustrationer, strippar, och ännu fler serier.


Jag har arbetat för mycket och sovit för lite på sista tiden, så jag tänker verkligen ta mig lite välförtjänst sömn innan jag sätter mig på tåget norrut i morgon.
I natt höll jag mig vaken genom färgläggandet och InDesignandet genom att lyssna på intervjuer med J K Rowling och maniskt krapra på riskakor. Men nu finns det ingen energi kvar.


Men kan man få köpa ett fint Jenny-fanzine då? Javisst. :) Maila mig, eller skriv här på bloggen, så kan jag posta, eller kom för all del till SPX på Kulturhuset i Stockholm på lördag eller söndag. Det kommer vara en massa fantastiska tecknare och coola människor där. 

Kolla, vad fina!

1 kommentar: