fredag 11 maj 2012

Extra extra! Tidning! Utställning! Gästlärare! Fredag för fan!

Jag sitter och har lite helgchock... Har varit så upptagen att jag inte ens tänkt tanken på att det skulle bli helg och ledighet, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
I tisdags fick Malmö finbesök av Carina och Andreas (kära Växjövänner), som kom hit för akvareller, men fick umgås med mig på köpet. Det var härligt.


Serieskolan har haft Lina Neidestam som gästlärare hela veckan, och det har varit helt fantastiskt! Jag har lärt mig ungefär 100 nya saker om dagen :) och fått så mycket bra feedback och kritik att jag känner mig 70% mer proffsig redan. 


Förresten. "Kontroll" som jag lade upp här på bloggen för ett tag sedan har blivit publicerad i den finfina nättidningen Miteroi. Kolla här! 
Som om det inte var nog har jag också med serier i en utställning tillsammans med några råcoola människor i från klassen på Smålands nation i Lund. Smålands har kulturpolitisk vecka, och gillar man politisk konst av alla möjliga slag så borde man absolut gå dit. Kolla här också!


Åh fredag, vad ska jag göra med dig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar