tisdag 15 maj 2012

Gaskriget och förberedelser

Hej mina vänner. Idag och igår har varit riktiga fixar-dagar. Jag förbereder mig mycket inför det stora Projektet som jag ska jobba med i sommar, och lång tid framöver. Men mer om det senare :)

När jag var på SPX i Stockholm köpte jag Fabian Göransons "Gaskriget" för en billig penning. Jag lånade den på biblioteket en gång för flera långa år sedan, och jag hade för mig att den var bra. I lördags när jag satt på tåget på väg mot konfirmation och släktfika läste jag om den, och helvete vad den fortfarande är bra! Jag hade glömt vilken fantastisk bok det är, och jag är så glad att jag köpte den. Så, där har ni det. Månadens boktips, oavsett om ni bett om det eller ej. 

Igår fick jag tillbaka seriekopiorna som ställdes ut i Lund i helgen, och eftersom jag inte skulle ha dem till något speciellt gjorde jag lite fler kopior och tejpade upp dem på stan. Det blev fint det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar