måndag 12 november 2012

Comic, now in english! Wooo...

- scroll down for english AND COMIC! -

Förra veckan höll jag på med att översätta mitt självbetitlade fanzine till engelska, för att kunna sälja det på AltCom, och ännu mer för att kunna sprida mina serier utanför Sveriges gränser och ut i den stora vida världen. (En värld där ett väldigt begränsat antal människor faktiskt talar mitt språk.) 
Jag blev klar i tid, och som tur var så lyckades jag fixa skrivaren och trycka fanzinen. Grattis alla engelskspråkiga människor som kommer att kunna läsa fler av mina serier (håll koll under fliken "Comics").

Först ut är serien "Kroppskontakt", från det numer legendariska fanzinet "Sluts just wanna have fun".



Last week I was translating the fanzine, named after myself, into english. To sell it on AltCom, and more importantly, to send it outside of the Swedish border and into the world. (A world where a very limited amount of people actually speaks my language.)
It was finished on time and luckily I managed to print it aswell. Congratulations to the english speaking people out there, whom will be able to read more of my comics (come back to the blog later and look under "Comics").

First out is "Kroppskontakt" (Body contact), a comic from the legendary fanzine "Sluts just wanna have fun".


2 kommentarer:

  1. Tuschningen(kläder, hår..), wow! Och så ett skitbra budskap däremellan.

    SvaraRadera