söndag 11 november 2012

Kära AltCom, puss och hejdå

- scroll down for english -

Nu är AltCom över och det är ju sorgligt, men jag är glad! Jag har träffat så många fina människor och köpt nya fantastiska serier. Massa kärlek till alla som hälsade på vid mitt bord för att prata, köpa fanzine eller få mig att rodna med komplimanger! Det har varit en härlig vecka, men nu orkar jag fan inte vara social på flera månader. Jag är så trött på att höra min egen röst. Vi ses på internetetet!


Now AltCom is over and of course that's sad, but I'm happy! I meet so nice people and I bought new fantastic comics. A LOT of love to everyone that stopped by at my table to talk, buy a fanzine or make me blush with sweet compliments! It's been a great week, but I'll be damned if I have the energy to socialize with people again for the next few months. I'm so tired of hearing my own voice. I'll see you on the internet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar