måndag 30 maj 2011

Utomhusteckning!

Kurt från Glee, tecknad i trädgården.
Åh, vad underbart väder det är i Växjö idag! 
Jag har mest varit inomhus idag och igår 
eftersom jag stukade min vänstra fot i fredags 
och är lite rörelsehindrad för tillfället, men idag 
gick jag ut. Mitt mål var gräsmattan utanför 
lägenheten och där låg jag under ett träd och 
tecknade i solskenet :) 



I morgon tänkte jag börja arbeta på en 
beställning jag har fått av Malin, som har bett 
mig teckna hennes vackra dotter. 
Men jag tänkte också fortsätta med att måla akvarell. Det känns så bra att ha kommit igång, och jag vill inte komma av mig bara för att det blir sommarlov. 
Jag kommer också lägga upp bilder från utställningen "Jerusalem" som jag besökte med skolan i torsdags!


                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar