tisdag 29 januari 2013

Kino

- scroll down for english -

För några dagar sedan var min bror Fredrik på besök. Vi såg på animen Kino's Journey och jag testade mina nya papper genom att göra lite fanart. Åh, jag älskar Kinos resa. Jag älskar Kino, hon är så badass. Hon reser från land till land med sina revolvrar och en talande motorcykel. Hon stannar bara tre dagar och två nätter på varje plats och försöker vara en passiv åskådare, men blir alltid påverkad av människorna hon möter. Hela serien är vacker, sorglig och otroligt absurd.


My version of Kino
The original Kino
A few days ago my brother Fredrik came to visit me. We watched the anime Kino's Journey, and I tried out my new papers by making some fanart. Oh, I really love Kino's Journey. I love Kino, she is such a badass. She travels from country to country with her revolvers and a talking motorbike. She only stays for three days and two nights in one place, and tries to be a somewhat passive observer, but is always deeply affected by the people she meets. The whole series is really beautiful, sad and incredibly absurd.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar