fredag 20 juli 2012

Manus

Regnet öser ner över Malmö och jag ligger i sängen och skriver seriemanus. Eller försöker i alla fall. Jag har så mycket Grekland jag bara vill få ur mig och skicka ut i världen. x) Det går framåt, men det känns som att jag har fått extrema koncentrationsproblem på sista tiden. Just nu tänker jag till exempel mer på presidenter, Tour de France, konstiga drömmar, London, Adele och det orättvisa vädret. Den svenska sommaren är ett skämt. Alltså, jag skojar inte, den är ett jävla skämt.


The rain is pouring down over Malmö, while I'm lying in my bed writing comic scripts. Or at least trying. I have so much Greece I just need to get out of me and send out to the world. x) I'm getting there, but I feel like I'm suffering from extreme concentration problems lately. Like now for instance, my head is full of presidents, Tour de France, weird dreams, London, Adele and the ridiculously unfair weather. The swedish summer is a joke. I mean, I'm not joking, it's a fucking joke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar