måndag 29 oktober 2012

Längtar efter värme

Först och främst, lyssna på låten nedan. Det är så jag känner mig just nu, kall kall kall och lite deprimerad av det hemska mörkret som har slukat hela Sverige. Det kommer att spotta ut oss igen i april, halvdöda och förvirrade, men det är så långt tills dess.

På en mer positiv punkt, BOOOM var väldigt lyckat! Vi hängde utställningen under några stressiga timmar i fredags och i lördags var det vernissage. (bilder kommer) Jag fick chansen att sälja serier vid bokbordet och prata med hur många trevliga människor som helst. Tack till alla som kom förbi!
För första gången fick jag också se AltComs "No Borders"-antologi som jag medverkar i, och den är så jävla fin! Alla som kommer till AltCom kan få en helt gratis. Fatta vilken lyx..


- english -

First of all, listen to the song. This is how I feel right now, cold cold cold and a bit depressed because of the awful darkness that has devoured Sweden. It will spit us out again in April, half dead and confused, but it's so long until then.

On a happier note, BOOOM was a success! We put everything together during a few stressful hours on friday and the opening was on saturday. (photos soon) I got the opportunity to sell comics, and talk to so many nice people that it's almost ridiculous. Thanks to everyone that stopped by!

Also, I got to see the AltCom anthology "No Borders" for the first time, with one of my comics included. It's so fucking nice. Everyone that goes to AltCom can get one for free. How luxurious is that..?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar