måndag 22 oktober 2012

Wibbly wobbly timey wimey weekend

Hej och hallå där. 
Ja, jag har ändrat headern igen. Snart kommer jag lägga till lite fler flikar också, bland annat en med asbra länkar och en där man kan beställa mina serier och andra grejer.

Någon gång idag går serierna till BOOOM i tryck, tror jag. Jag hoppas verkligen att det kommer se okej ut när vi ska hänga dem på fredag x) Det känns skönt att vara klar så att jag kan fokusera mer på AltCom nu, fast jag är fortfarande jäkligt peppad på vernissagen. Välkomna välkomna till Form och designcenter i Malmö, 12-17.


Innan deadline i fredags var jag vaken 27 timmar i sträck för att fixa en massa småsaker med serierna, och under tiden jag jobbade vid datorn hann jag lyssna på nästan hela "The Help" av Kathryn Stocket. Underbar bok, och bästa inläsningen någonsin. Blev nästan sugen på att åka till Mississippi.. Iaf, resten av fredagen var jag helt borta, och det tog tills idag innan jag började känna mig som en människa igen.

Random picture of an old man selling rotten grapes.
Hi and hello there. Yes, I changed the header again. Soon I will add some more pages aswell, like one with some awesome links and one where you can order my comics and other stuff.

Some time today the comics for BOOOM will be sent to the printers, I think. I really hope it's gonna look good when we hang the exhibition on friday x) It feels nice to be done with it so that I can focus more on AltCom now, but I'm still very excited for the opening on saturday.


Before deadline this friday I was awake for 27 hours straight to fix a lot of small things with the comics, and while I was working on the computer I managed to listen to almost all of "The Help" by Kathryn Stocket. Wonderful book, and the best reading ever. Those accents almost made me want to go to Mississippi.. Anyway, during the rest of friday I was completely out, and it's not until today that I've started to feel human again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar