fredag 7 september 2012

3 koppar senare

- scroll down for english -

Tidigare kändes det hopplöst att jag skulle åstadkomma något kreativt alls idag. Nu sitter jag här med halvfärdiga manus till minst 5 korta serier. Jag vet inte var den inspirationen kom ifrån.. Kanske är grönt chai-te med mjölk elexir för trötta tecknare. Eller så kände min hjärna att det var dags att vakna och göra nytta efter att ha slöat hela dagen.

Jag borde ha börjat rita, men istället har jag planerat en massa. Serbienresan, serier, hela jävla hösten och halva vintern, mer serier, festivaler, stipendier jag ska söka och projekt jag vill vara med på. Jag vill göra så mycket saker de kommande månaderna, roliga saker, och jag ska se till att hinna med allt på något vis.. Måste hålla mig sysselsatt så att jag inte tänker för mycket.

Jag håller på med en teckning som ska bli en present till min mormor (hysch hysch), tänkte visa hur den ser ut än så länge i morgon. För att en konstblogg utan konst är ganska värdelöst.
Puss hej.
Realised that this is the latest realistic graphite
drawing I made - over a yeeeear ago. It's time.


This afternoon the thought of doing anything creative felt like a hopeless cause. Now I have in front of me semi-finished scripts for at least 5 short comics. I don't know where that inspiration came from.. Maybe green chai tea does magic for tired illustrators. Or my brain felt that it was time to wake up and be of some use after not doing anything all day.

I should have started drawing right away, but instead I started planning. The trip to Serbia, comics, the entire fucking fall and some of the winter, more comics, festivals, scholarships I'm gonna apply to, and projects I want to be a part of. I want to do soo many things these upcoming months, fun things, and I will try to make time for them all somehow.. Have to keep myself busy busy busy, so I don't think too much.

I almost forgot. I'm working on a drawing (a gift for my grandmother, hush hush) and tomorrow I will show you how it looks so far. Because an art blog without art is a bit useless. Have to stop blogging now because I'm starting to feel a bit weird. So, weirdness and art is on it's way. Tune in tomorrow. At least mentally, if you don't have internet access.
Kiss kiss bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar