tisdag 25 september 2012

Step into my office, baby

- scroll down for english -

 
Jag ritar och ritar och ritar och det ger inget resultat. Eller, jag antar att 3,5 sidor Malmö-serier är rätt så skapligt, men jag hade planerat att vara klar med minst 6 sidor vid det här laget. Jaja, jag får fortsätta när jag kommer hem igen.

Jag ska packa i morgon. :) Jag är så nervös. Jag har diagnostiserad mig själv med resefeber, och jag känner mig som en exalterad liten unge. Jätteglad och livrädd på samma gång. Jag ser verkligen fram emot den här resan.. Jag kommer antagligen vara vilse precis hela tiden, köpa för många serier, och överdosera på ajvar och billig öl..
Så varför är jag så nervös? Det låter ju helt jävla fantastiskt.

Jag missar dock en grej när jag är i väg - bokmässan i Göteborg. Bokmässan med stort B.
Fylld till bredden av svettiga människor, böcker och lite billigare (inte riktigt billiga) serier. Jag hoppas att mina vänner som åker dit i år har det riktigt bra, men att jag har det ännu bättre i Serbien så att jag inte känner mig avundsjuk när jag kommer tillbaka x)


My imaginary friends.

I'm drawing and drawing and drawing and the result is close to nothing. Well, I guess 3,5 pages of Malmö comics so far is something, but I had planned to be done with at least 6 by now. Whatever, I'll have to continue when I get back home.

I will pack tomorrow. :) I'm so nervous. I've diagnosed myself with travel fever, and I feel like an excited little kid. Really happy, and scared to death at the same time. I really look forward to it though.. I will probably be lost all the time, buy too many comics, and overdose on ajvar and cheap beer...
So why am I nervous? That sounds fucking fantastic, Jenny.

I am missing out on something while I'm away, and that's the big Book Fair in Göteborg. It's massive, packed with sweating people, books and cheaper (not quite cheap) comics. I hope that my friends will have a great time there this year, but that I will have an even greater time so that I won't feel jealous when I get back x)





Proof that I am alive and well. And drinking hot chocolate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar