tisdag 11 september 2012

Mormor

Det här är teckningen jag pratade om häromdagen. Den föreställer mig och min mormor, på mitt 3-årskalas. Så fotot måste vara från... januari 1992. Åh! Jag önskar att jag fortfarande hade en sån där söt sjömansklänning!
Jag är 20 år äldre, men min mormor ser nästan likadan ut. Jag har tänkt rita något till henne ganska länge, eftersom hon är världens snällaste mormor. Men jag hann inte med något till hennes födelsedag, så det får bli en helt vanlig september-present, eller oktober-present, istället.
Work in progress :)
This is the drawing that I was talking about the other day. It's supposed to be me and my grandmother, from my 3rd birthday party. So the photo was taken in... january 1992. Åh! I wish I still had a cute sailor-dress!
I'm 20 years older, but my grandmother looks almost the same as she did back then. I've been planning to draw something for her for ages, because she is the worlds nicest grandmother. But I didn't have time to do it for her birthday, so I guess it'll be a completely random september-gift, or october-gift, instead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar